Den 4. - 3. část (koupě koně, starobylá mapa 1)

Když jsem se po útoku na Skalici probral u Terezky v mlýně, našel jsem ve své truhle podivné staré mapy. Dnes se podívám na místo, kam ukazuje první z nich - Starobylá mapa 1. Nejprve si ale zaběhnu do Neuhofu pro koně, přeci jenom po kapsách toho mnoho nepoberu.

Cesta z Ratají.

Za kopcem už jsou vidět střechy Neuhofu.
 Prohlédl jsem si koně ve stájích i na pastvinách a po dlouhém vybírání se rozhodl pro Boxera. Je to dobrý silný kůň, hodně toho unese.

Paní statku, u ní si kupuji koně Boxetra.

Při obhlídce koní a stájí jsem trochu trénoval zámky.

Na svém vlastním koni již po setmění ujíždím na místo, kam mě vede mapa. Svítím si loučí a užívám si rychlou jízdu.

Na vlastním koni hurá za pokladem.

Mapa k pokladu.

Starobylá mapa 1.

Přejel jsem louky a u ratajského lesa, dle mapy zastavil a vydal se na průzkum lesa. Cestou nacházím hromadu bylinek, i rulíku, ten se vždy hodí.

Mapa.

Rulík.

Chvíli pobíhám po ratajském lese, protože se mi pořád ztrácí na mapě kus prozkoumané krajiny, bohužel jsem mapu nepročistil, anděl zůstává. Křižuji les sem a tam a snažím se nalézt cokoliv neobvyklého. Po čase se daří, vidím trakař a místo, kde někdo kopal.

A mlha nemizí a nemizí.

To je ono!

Do mapy jsem si vyznačil, kde jsem přesně stál.
Chvíli jsem se zdráhal začít kopat, na mrtvé může sahat jenom kat, ale zvědavost byla silnější.

To vypadá jako hrob.

Je to hrob s pokladem.
Vyplatilo se překonat strach. Nacházím nádherné věci, snad se na mě duch mrtvého nebude zlobit, on je již nevyužije a mě poslouží skvěle.

V novém.

Můj kůň Boxer.
Zavolám koně, nakládám na něj přebytečné věci a jedeme spolu směrem ku cestě. Cestou nalézáme ještě oběšence.

Strašidelné místo.

Pohled od oběšence k pokladu.
 Cestou míjíme opuštěný tábor, kde je bedna s těžkým zámkem. Chvíli si s ním hraji a podařilo se ji otevřít, bedna je kupodivu plná zajímavých cenností!

Opuštěný tábor.

Bedna.

Super tečka za cestou k pokladu.
Jsem unavený po nočním dobrodružství, u cesty byla bouda, podívám se, jestli by se v ní nedalo přespat.

Prázdná bouda u cesty.

Na spaní postačí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Den druhý - 3. část (návrat do Skalice)

Den třetí (úkol pro mlynáře Peška)

Den první - 1. část

Den druhý - 2. část (bylinkaření u Talmberka)

Den druhý - 1. část (útěk ze Skalice)

Den první - 3. část

Kingdom Come Deliverance

Den čtvrtý - 1. část (trénink s Bernardem)

Den první - 2. část