Den první - 2. část

Nejprve jsem si před hospodou zahrál kostky. Gambler má u sebe 10 grošů, tak proč mu je nesebrat. Kupodivu se mi to podařilo na první pokus.

Hrací stolek

Dobrý hod

Pak jsem zaběhl do hospody za Blankou. Nejprve jsem si vyslechl Němcovo řeči, ale pak jsem s klukama stejně nešel, i když mě Němec štve. Přeci jenom házet někomu hnůj na barák, to není úplně ono. Ale Blance jsem prodal zbytky jídla a dobře si s ní pokecal.

Kamarádi

Blanička

Pak jsem si zaběhl již tradičně na pár bylinek na louku za Němcovou chalupou a vše prodal paní kupkyni (? či jak je žena od kupce), sice už peníze neměla, ale směnili jsme za ševcovskou sadu, kterou má nejlevnější, a tři sejvovice. Dokonce jí i nějaké grošáky zbyly, ještě se u ní časem stavím.

Louka s bylinkami.

No a je pomalu čas na další questík, vylepšit si šermování.

Týpek (Vaněk) čeká před hospodou...

Samozřejmě cestou k ovčínu vysbírám bylinky napravo od cesty.

... a za chvíli u ovčína.

Při tréninku se snažím být co nejvíc nešikovný, při sekání a bodání to moc nejde, ale řetězit útoky se mi schválně nedaří. I tak to týpka brzy přestane bavit, ale aspoň se mi stihne zvednout síla, bojová zdatnost i sečné zbraně o level a to je super.

Zlověstná oblaka dýmu v pozadí, předzvěst věcí budoucích :( 

Po boji, jak jinak, vysbírat haldy šalvěje pod ovčínem a prodat, už se zase pod tíhou bylin sotva vleču.

Lány šalvěje pod ovčínem.

Nakonec zaběhneme za Kunešovo dům, kde čekají kámoši a příště začneme pokecem s nimi.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Den druhý - 3. část (návrat do Skalice)

Den třetí (úkol pro mlynáře Peška)

Den první - 1. část

Den 4. - 3. část (koupě koně, starobylá mapa 1)

Den druhý - 2. část (bylinkaření u Talmberka)

Den druhý - 1. část (útěk ze Skalice)

Den první - 3. část

Kingdom Come Deliverance

Den čtvrtý - 1. část (trénink s Bernardem)