Den druhý - 2. část (bylinkaření u Talmberka)

Ještě než se vydám zpět do Skalice, oběhnu místní louky a přesunu peníze od místních obchodníků ke mně. Začnu hned loukou nalevo od pěšiny z hradu. Jen musím dávat pozor, abych nezašel příliš daleko,  hra mě pořád ještě nutí dělat věci podle toho, jak se chce jí a klidně by mě ke Skalici mohla přesunout.
Kozlík, šalvěj, heřmánek, pampelišky... mi dopomohly k 15. levelu a perku Botanicus.

Cestou do města nezapomenu vybrat i skalku mezi cestami, i když se už zase sotva vleču.

Při bylinkaření se mi zvedla síla i Hlavní úroveň, tak už mám perk Nespavec.
Po vysbírání bylinek na louce u hradu se s přeplněnými kapsami bylin ploužím do města, nejprve do hospody.
První obchodník je místní hostinský.

Ještě se k němu pro zbytek peněz vrátím.
Po vyprázdnění kapes přelezu plot (W + mezerník) a budu pokračovat ve sběru. Lány třezalky k tomu přímo vybízejí. Kdykoliv cestou potkám kurník, pečlivě ho vyprázdním.
Další hromady bylin jsou na kraji lesa za hospodou, napravo kurník.

Lány třezalky spolu se šalvějí. Není to krása?
Opět přetížen k zbláznění šlapu k hájence, kde vše prodám lovčímu.
Dalších 200 grošů můžeme získat od lovčího Mikuláše.

Mapa k pokladu se vždy hodí.
Za chalupou je hnízdo. Protože mám luk i šípy, zkusím ho hned sestřelit. Mohou v něm být různé věci, často jeden groš, ale také řetízky, paklíče, pírka, ....
Za hájenkou je hnízdo, sestřeluji ho na první šíp!

 Je v něm velikonoční vajíčko.
Jdu pokračovat v bylinkaření. Hned pod hájovnou je louka, kde jsou opět lány třezalky, sem tam šalvěj a hlavně - rulík! Nějaký rulík i prodám, ale tak padesát kousků si nechám, hodí se na dost lektvarů a neroste úplně všude. Něco prodám hospodskému a lovčímu, zbytek si nechám pro třetího obchodníka.
Louka pod hájovnou.

Rulík! Už se těším na sejvovici.
Poslední obchodnice je žena koželuha, poslední dům cestou ke kamenolomu. Má dalších 200 grošů, které s ní vyměním za bylinky. Ještě zaběhnu sestřelit hnízdo na břízce po levé straně. Neodolám a sbírám několik pelyňků, jsou za dobrou cenu.
Chalupa koželuha.
U koželuha si hned vezmu vedlejší quest S kůží na trh, i když ho asi hned tak nesplním.
Koželuh Brada.
Je na čase vyrazit do Skalice pohřbít rodiče. Cestou se snažím ovládat a moc bylin nesbírat, kdoví, kdy se mi podaří je prodat. Možná u kameníků. Cestou sestřelím hnízdo na vrbě u potoka a nalézám malý řetízek. Hned si ho věším na krk, kdoví, třeba mi přinese štěstí.
Cesta ke kamenolomu, na vrbě vpravo je hnízdo.
Zdá se, že řetízek funguje. Kráčí ke mně kovářův učeň, počkám si na něj a prodám mu všechny bylinky kromě padesáti rulíků. Má 400 grošů, škoda, skoro dvě stovky mu zůstaly.
Kovářův učeň, počkám si na něj.
 A už následuje přesun ke kostelu v Rovné, vše je daleko temnější a děsivější, než jsem čekal. Začíná těžká cesta zpět k bývalému domovu, dlážděna mrtvými těly mých sousedů.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Den druhý - 3. část (návrat do Skalice)

Den třetí (úkol pro mlynáře Peška)

Den první - 1. část

Den 4. - 3. část (koupě koně, starobylá mapa 1)

Den druhý - 1. část (útěk ze Skalice)

Den první - 3. část

Kingdom Come Deliverance

Den čtvrtý - 1. část (trénink s Bernardem)

Den první - 2. část