Den čtvrtý - 2. část (Klání s Ptáčkem)

Dnes pokračuji v plnění questu Těžko na cvičišti. Nejprve mě Bernard odvedl pod hrad ke střelnici, kde jsem dostal základní pokyny a poprvé si vyzkoušel střelbu na terč. Myslím, že mi to  docela šlo.

Instrukce
Potom se do toho zamotal pan Ptáček a začal se mi  docela vysmívat. Když mě nazval zbabělcem, protože jsem utekl ze Skalice, nevydržel jsem to a ostře jsem se ohradil. Vyzval mě na souboj v luku.

Ptáček provokuje

Hlavně klid a soustředění.

Výzvu jsem přijal a zvítězil!!! Stačilo nespěchat, střílet v klidu, pokud jsem si nebyl jist zásahem, luk jsem položil (pravé tlačítko), nabral síly a zamířil znovu.

Výmluvy...
Po soutěži v lukostřelbě mě pan Ptáček vyzval na odvetu v souboji s meči. Přijal jsem, je to nafoukaný floutek a potřebuje dostat za uši.

Cha! Tam tě taky dostanu!

Tak co, už jsi zkrotl?
Chvíli jsme spolu šermovali, ale pan Ptáček moc dobrý bojovník zatím není. Dal jsem mu pár ran, jak mi ráno poradil Bernard a hned začal kňučet strachy :)

On si začal!

Po splnění questu jsem si doplnil deník.
Než budu pokračovat v úkolech a dojdu za rychtářem, dám si chvilku pauzu. Nejprve zaběhnu k lovčímu, třeba mi dá úkol. Taky bych měl prozkoumat mapy, které se mi povalují v truhle u Terezky.

Můj nový luk.
Cestou jsem se na hradě nadlábl z kotlíku, docela mi po soubojích vyhládlo. Trochu jsem se opláchl v sudu a jdu za lovčím, mám pro něj pár bylinek.

Od bojiště k hradu.

Dávám lovčímu pár grošů navíc, ať se mi zvedá reputace.
Poté, co jsme spolu doobchodovali, poptal jsem se dál a dostal jsem za úkol chytat slavíky po lese. No to jsem zvědav, prý sami vletí do klece, když jí nechám pod stromem. Měl bych je najít podle křiku, no uvidíme. Také jsem potrénoval Lov a získal perk Divoch.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Den druhý - 3. část (návrat do Skalice)

Den třetí (úkol pro mlynáře Peška)

Den první - 1. část

Den 4. - 3. část (koupě koně, starobylá mapa 1)

Den druhý - 2. část (bylinkaření u Talmberka)

Den druhý - 1. část (útěk ze Skalice)

Den první - 3. část

Kingdom Come Deliverance

Den čtvrtý - 1. část (trénink s Bernardem)

Den první - 2. část