Den čtvrtý - 1. část (trénink s Bernardem)

Dnešní den se vydám do Ratají za panem Rackem, musím mu říct, že mi ukradli jeho meč. Nejprve se cestou zastavím v lázních, vykoupat se a vyprat si šaty, abych nešel na hrad celý od bláta. Pak ještě zajdu ke krejčímu a k ševci, nechat si vyspravit oblečení.

V lázních kousek od mlýna.

Krejčí má vchod ze dvora, ale je po osmé a on snad ještě spí!?

Nejprve zajdu k ševci...

... a nechám si spravit boty.

Cestou jsem se stavil ve střelnici, že bych potrénoval v turnaji, ale zatím asi nemohu.

Tak nevím, proč jsem se koupal a pral, když mám tu přilbu zas jak čuně.

Alespoň u lučištníka kupuji knihu, těch není nikdy dost. Už abych uměl číst!

Stavil jsem se u lovčího, ale taky mi toho zatím moc neříká. Do budoucna si z něj ale uděláme obchodníka, vykupuje vše.

Zpět ke krejčímu, už se vyspinkal a vše spravuje.

Mám za sebou pochůzky ve městě, hodil jsem se do pucu a mohu vyrazit na hrad. Cestou potkávám známé stráže ze Skalice, pouští mě bez potíží nahoru. Pánové Racek a Hanuš se mě vyptají na vše, co se dělo. Nejsou úplně nadšeni z mého útěku z Talmberku, ale nakonec mě pan Racek přijal do svých služeb!! Dostal jsem první úkol, potrénovat na cvičišti boj s mečem, to je super.

Nádvoří.

Rozhovor s Rackem.

Vše jsem řekl, i kdo mě zachránil před lapky.

Úkol Těžko na cvičišti. Bernard mě bude učit bojovat.
Nadšeně jsem běžel k horní bráně, nemohu se dočkat, až se zase budu učit šermovat. Bernard tady však zatím není, tak aspoň oběhnu okolí a posbírám bylinky. Je tady i spoustu šalvěje, která je docela drahá. 

Cvičiště.

Než jsem posbíral bylinky, Bernard přišel. Výcvik může začít.

Některé věci už umím od Vaňka, ale učím se i spoustu nového.
Dobu mě Bernard ukazoval, jak útočit i jak se bránit, když kolem prošel pan Ptáček. Jdeme za ním na střelnici, kde proběhne další část mého výcviku ve střelbě s lukem.

Další výcvik se přesune na střelnici.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Den druhý - 3. část (návrat do Skalice)

Den třetí (úkol pro mlynáře Peška)

Den první - 1. část

Den 4. - 3. část (koupě koně, starobylá mapa 1)

Den druhý - 2. část (bylinkaření u Talmberka)

Den druhý - 1. část (útěk ze Skalice)

Den první - 3. část

Kingdom Come Deliverance

Den první - 2. část