Den první - 1. část

"Ráno" mě budí mamka z vyspávání po flámu a rozhovorem s ní si zvyšuji výřečnost a obratnost. Poté zdlábnu snídani z kotlíku nad ohništěm doma a i před chalupou a všechno další jídlo včetně zásob z pytlů v komoře si nacpu do kapes, abych je prodal zelináři. Normálně bych to nedělal, ale... přeci to nenecháme kumánům.

Cimra v našem domě, tady mě mamka vzbudila.

Sorry rodičové, vás bych nikdy neokrádal, ale... K té bedně se ještě vrátím!

Můj domov.

Maminka.

Táta v kovárně.

Poté okolo chalupy vysbírám bylinky, čímž se mi zvedne bylinkaření na třetí level. Potom promluvím s tátou, který mi vše odpustí a naloží řádnou dávku práce. Trochu mě popohání, ať vše stihneme, ale protože jsme v tutoriálu a čas se ani nehne, proč toho nevyužít a trochu se před nadcházejícími událostmi neposílit.
Nejprve zaběhnu na hrad pro záštitu k meči a cestou posbírám pár pampelišek a kopřiv.

Pohled na hrad z louky u Kuneše.

Konečně se vydávám do vesnice, nejprve směrem doleva.
Cesta do vsi.

Kuneše zatím míjím a pokračuji na louku, kde roste spoustu bylin - šalvěj, heřmánek, kozlík, pampeliška a třezalka. Získávám 5. level bylinkaření a první perk point Květinové dítě. Od teď budu u sebe nosit alespoň třicet bylinek, ať mám lepší charisma.
Louka za Kunešem.

Začínám být značně přetížen a mé kroky se zpomalují. Je načase navštívit obchodníky. Před tím ale zkusím promluvit opatrně s Kunešem, nechci se s ním prát. Pokud se mi podaří změnit quest na "získej peníze jinak", dá mi Fricek paklíče a ty se vždy hodí, i když nechci být žádný zloděj.

Kuneš

Hovor se mi moc nedařil, naštěstí klávesa G boj ukončí a můj plán vyšel. Budou paklíče.
Nyní se vracím do vsi vše prodat. Musím opatrně, potřebuji prodat co nejvíce bylinek a ty nevykupuje každý. Proto těm, co je berou, nic jiného prodávat nebudu. Také každý obchod řádně usmlouvám o groš dva levněji, jen ať se výřečnost zlepšuje.

Kupec.

Milá obchodnice, má dobré ceny a bere bylinky. Má 80 grošů.

Tato baba moc milá není, ale vykoupí jídlo. Zbytek prodáme v hospodě. Má 40 grošů.

Tři obchodníci. Ten vpravo bere jen oblečení, ale zbývající dva i bylinky. Prostřední má 20 grošů, levý 80.

Uhlířův pacholek. Bylinky kupuje, ale uhlí u něj nebrat. Má ho nejdražší, všichni kupci jsou o 0,1 groše levnější. Má 20 grošů.

 Po vyprázdnění kapes u obchodníků pokračuji  na druhou stranu až k domu němce a cestou posbírám hromadu dalších bylin, zejména kopřiv. Bylinkaření se zvedá na deset a aktivuji perk dřepař. Zvyšování síly je prostě bomba. Pak opět prodej a smlouvání.

Němcův dům.

Slušný majetek. To asi táta nevydělá ani za týden :) Kraslice v inventáři - no, jsou přeci Velikonoce.

Zatím se loučím, pokračování prvního dne bude následovat.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Den druhý - 3. část (návrat do Skalice)

Den třetí (úkol pro mlynáře Peška)

Den 4. - 3. část (koupě koně, starobylá mapa 1)

Den druhý - 2. část (bylinkaření u Talmberka)

Den druhý - 1. část (útěk ze Skalice)

Den první - 3. část

Kingdom Come Deliverance

Den čtvrtý - 1. část (trénink s Bernardem)

Den první - 2. část